czwartek, 25 grudnia 2014

Paryżanka

Veronique Enginger... czyli mała zmiana planów.

Początkowo Paryżanka miała znaleźć się w mojej klatce, ale zmieniłam koncepcję i niestety obrazek przestał pasować kolorystycznie. Cała klatka nadal będzie w stylistyce paryskiej, ale pojawi się trochę inna kolorystyka. Dlatego Paryżanka będzie "wisieć" samotnie :)

Wzór "Souvenirs" pochodzący z książki "Mode" autorstwa Veronique Enginger.

Ze względu na mały rozmiar ramki w klatce, zrezygnowałam z napisu, który nie zmieścił się, mimo iż obrazek powstał na kanwie 22 ct - pojedynczą nitką. Za to dodałam jasne, okrągłe diamenciki, które już przyklejałam na kilku haftach.

Po fakcie okazało się, że gdybym wyszywała z myślą o ramce zmieściłby się również napis, ale... za późno - materiał obcięty :)


Souvenirs
 


Tym razem - niewielkie odstępstwo od oryginalnej kolorystyki obrazka: wieża Eiffla jest wyszyta srebrną nitką. 



Dzięki temu motyw jest delikatniejszy i ładnie się mieni, nawiązując blaskiem do diamencików w rogach.



Veronique EngingerParyżanka

Srebrna ramka w cenie 3 zł kupiona w sklepie PEPCO.




8 komentarzy:

  1. piękna klatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik jest śliczny i super się prezentuje w takiej klatce :).

    Możesz mi zdradzić gdzie i za ile kupiłaś tą klatkę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i oglądam teraz Twoje piękne, misterne prace :)
    Na pewno będę u Ciebie już stałym gościem :)
    Klatka rewelacja...sam pomysł niesamowity ,każdy chyba marzy , o podobnej ozdobie ściany :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku .
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy haft, i ja zyczę Ci wspaniałych pomysłów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń