środa, 23 września 2015

Jogini na 5

... czyli alternatywa dla serca jogina

jogini haftMiały powstać dwa dodatkowe "serca jogina", ale niestety nie mam mocy wyszywać trzy razy tego samego:( Drugi raz był już "wyzwaniem", jak pisałam wcześniej. Ponieważ miałam wyrzuty sumienia w stosunku do drugiej koleżanki-joginki postanowiłam znaleźć inny "jogowy" wzorek. I tak trafiłam na "piątkę joginów", czyli pięć kobiet w różnych asanach.

Wzór bardzo delikatny, graficzny. Postanowiłam wyhaftować go w pastelowej, subtelnej kolorystyce - pasuje mi to do obdarowanej :) I tak powstała postać fioletowa, różowa, szara, zielona i niebieska. Górę ubrania - bluzki - wyszyłam jaśniejszym odcieniem od dołu stroju. Tym razem nie zmieniałam we wzorze nic poza kolorystyką.





Do obrazka dobrałam drewnianą ramkę w kolorze kremowym w wypukłe prążki (6,95 Euro). Był to najbardziej pastelowy wybór jaki miałam w sklepie nanunana . Taką samą ramę kupiłam wcześniej do "Ciasteczek". Ze względu na różnorodne rozmiary ostatnio kupuję do oprawy głownie tego typu ramy.


Ponieważ wzór jest dość wąski i długi postanowiłam dokupić passe-partout, bo poprawić proporcje kompozycji. Z dostępnych kolorów wybrałam jasny beż. Pewnie zaraz ktoś pomyśli lub napisze, że lepsza była by węższa ramka, ale nie ma takich w sklepach! Więc wybrałam najlepsze rozwiązanie z możliwych i mi dostępnych. Na szczęście efekt końcowy jest całkowicie satysfakcjonujący moją osobę ;) Mam nadzieje, że i koleżanka będzie zadowolona z takiego prezentu i rozczarowanie brakiem serca joginów przyćmi radość z NOWOŚCI ;)

Poniżej gotowy haft w dwóch osłonach przy różnym oświetleniu.
 





6 komentarzy:

  1. Super wzorek, choć jogini ułożenie w serducho bardziej mi się podobały, ale to rzecz gustu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrnęłaś dyplomatycznie ;) Trzymam kciuki żeby koleżance się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Kolorystyka, umiar i temat jogi - wszystko pasuje do Oli. Będzie się podobać! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Xepuś na Ciebie zawsze można liczyć - masz misję - już ja wiem, że jak TY przekażesz Oli obrazek, to się spodoba na pewno :D hehe

      Usuń