środa, 7 marca 2018

Zając z kurczakami

... czyli prezent wielkanocny numer 4.

Przyznam się z lekkim wstydem, że już znużona jestem tematyka wielkanocną, ale postanowienie jest, by zrobić minimum 5 obrazków-prezentów, więc zagryzam zęby i haftuję dalej! :-) 

Zając w towarzystwie 6 kurczaków, koszyka i rozbitych pisanek, którego wzór znalazłam na vk.com, okazał się wzorem dość rozbudowanym. Haftowanie przeciągnęło się do 5 dni, chociaż szczerze, nie mogłam zbyt wiele czasu w ciągu dnia poświęcać na wyszywanie. W oryginalnym wzorze było bardzo dużo kolorów łączonych. Zamieniłam więc samodzielnie kolorystykę, tak by uniknąć tego zabiegu. Zdecydowanie zadowolona jestem z tego rozwiązania, gdyż przy jednym - na próbę połączonym kolorze, stwierdziłam, że nie różni się prawie od jego dominującego koloru. Haft wykonany jest na białej kanwie, 2 nitkami muliny, kontury - tylko czarne zrobiłam pojedynczą nitką. 


zajac wielkanocny haft

Ponieważ we wzorze dużo się dzieje oprawiłam obrazek w białą drewnianą ramkę (1,5 Euro - tedi). Zrezygnowałam tym razem z napisu, który początkowo planowałam zrobić za uszami - jakby w tle. Uznałam, że wtedy wszystkiego będzie za dużo. By ożywić trochę całość przykleiłam na ramce drewniane serduszko z białym materiałem w kropki. 

zajac wielkanocny haft krzyzykowy

zając wielkanocny haft

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obrazek, oprawa i ten dodatek w postaci serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny hafcik, pomysł z serduszkiem doskonały, dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek, oprawa i ten dodatek w postaci serduszka :-)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja całkowicie zapomniałam o wzorach wielkanocnych :O Nie mam kompletnie nic wyhaftowanego :( Dobrze, że taką tematykę haftują inne dziewczyny - chociaż sobie pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontury to jednak magia ;) Uroczy wielkanocny obrazek. Ciekawe czy mi, uda się wyszyć choć jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny hafcik i ta masa konturów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki obrazek wielkanocny

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny rając , bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń